I fredags fick vi besök av Teater Q.
Den var mycket rolig. Både vuxna och barn skrattade.
Teatern handlade om en bov som stal bokstäver. Detta gjorde han för att han inte hade något namn. På slutet fick han ett namn av barnen i publiken och blev snäll igen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar